ابومجاهد: مقاومت در پاسخ دادن به هر نوع حماقت اسرائیل متحد عمل می‌کند

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تهدید کرد اگر به ماهر الاخرس، اسیر فلسطینی آسیبی برسد، گروه‌های مقاومت فلسطینی با موشک به رژیم صهیونیستی پاسخ خواهند داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ابومجاهد، سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تهدید کرد اگر به ماهر الاخرس، اسیر فلسطینی که در اعتراض به بازداشت غیرقانونی خود از ۷۷ روز پیش اعتصاب غذا کرده است، آسیبی برسد، گروه‌های مقاومت فلسطینی با موشک به رژیم صهیونیستی پاسخ خواهند داد.

 ابومجاهد در مصاحبه با این شبکه گفت: مقاومت در تصمیم گیری و پاسخ دادن به هر نوع حماقت اسرائیل، متحد عمل می‌کند. اگر هر نوع آسیبی به اسیر ماهر الاخرس برسد، مقاومت هزینه آن را برای اشغالگران مشخص خواهد کرد و بازو‌های مقاومت در صحنه میدانی برای پاسخ دادن آماده هستند.

او افزود: پیام‌هایی برای همه طرف‌ها درباره تلاش برای آزادی اسیر الاخرس ارسال کرده ایم، در غیر اینصورت پاسخ مقاومت با موشک خواهد بود. اگر این اسیر فلسطینی آزاد نشود، مقاومت به وظیفه خود عمل خواهد کرد و تاکنون هیچ پاسخی درباره خواسته‌های او دریافت نکرده ایم.

ابومجاهد خاطرنشان کرد: زمان در حال پایان یافتن است و مقاومت با استفاده از بازو‌های خود مدت زیادی سکوت نخواهد کرد و پاسخ آن به صورت هماهنگ و متحد خواهد بود. تاکنون هیچ پیشرفتی درباره اسیر ماهر الاخرس که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند، به دست نیامده است. ما با اسیران فلسطینی عهد می‌بندیم که از آن‌ها دفاع کنیم. اسیر فلسطینی مطالبه به حقی دارد و ما به پاسخ دادن به هر نوع جنایت صهیونیست‌ها پایبند هستیم.

ابومجاهد گفت: عادی سازی روابط بسیاری از کشور‌های عربی، خنجر‌های مسموم برای دور زدن حقوق ما و آرمان فلسطین است. همه ما در برابر مجرمان خائنی که روابط خود را با اشغالگران عادی سازی می‌کنند، متحد هستیم. مقاومت و موشک‌های همه گروه‌های مقاومت در کنار یکدیگر برای یاری رساندن به اسیران فلسطینی آماده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۵۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
جناب ابومجاهد عزیز: چرا؟ محورمقاومت از لبنان تا سوریه تا عراق تا باریکه نوارغزه همه با هم متحد و منسجم یک عملیات مشترک علیه دشمن مشترک را در یک مانور گسترده عملیاتی و اجرائی نمیکنند؟ حتی فرضیه یک چنین عملیاتی هم گرچه خیالی باشد بسیار شیرین و گواراست.........و همین امر گفته سیدمقاومت شیخ سیدحسن نصرالله را محقق خواهد ساخت که خانه عنکبوت سست است و اینکه در جنگ بعدی اسرائیل به عصر حجر برخواهد گشت........................
آخرین اخبار